Centrum voor geestelijke gezondheidszorg

Vakantietijd

In de kerstvakantie bent u welkom op het inloopspreekuur: op maandag 23 december, dinsdag 24 december, donderdag 2 januari en op vrijdag 3 januari. 

Als we open zijn is de receptie bereikbaar van 08.30 uur tot 17.00 uur. Op maandag 30 december en dinsdag 31 december is de receptie bereikbaar van 08.30 uur tot 13.00 uur, op deze twee dagen is er geen inloopspreekuur.

We zijn gesloten op: 1e, 2e en 3e kerstdag en op nieuwjaarsdag. 

  • HOME
  • Klacht en compliment

Klacht en compliment

GGZ Centrum Wageningen is een kleinschalig centrum en kan daardoor goed zorg op maat aanbieden. Dat blijkt uit onderzoek onder onze clienten. 

Bent u toch niet tevreden over uw behandeling, de beschikbaarheid van onze receptie of heeft u een andere klacht of opmerking, geef dit dan aan ons door. Wij kijken samen naar een passende oplossing. Als u een compliment heeft, horen we dit natuurlijk ook graag.

Klachtenfunctionaris

U kunt uw klacht of compliment bespreken met een van onze medewerkers. Als dit niet mogelijk is, kunt u bij onze klachtenfunctionaris terecht. De klachtenfunctionaris is een onafhankelijke partij die bemiddelt tussen u en de medewerker of medewerkers van GGZ Centrum Wageningen. Samen wordt gezocht naar een oplossing voor het probleem.

U dient de klacht bij de klachtenfunctionaris schriftelijk in. Gebruik daarvoor onderstaand formulier. U kunt ook zelf een brief schrijven. Heeft de klachtenfunctionaris uw klacht ontvangen, dan zal hij dat u laten weten. De klachtenfunctionaris stelt vervolgens een onderzoek in waarbij ook advies kan worden gevraagd van een jurist en/of een psychiater. Uw klacht wordt zorgvuldig en vertrouwelijk behandeld.

Klachtenformulier