Centrum voor geestelijke gezondheidszorg

In de kerstvakantie zijn we gesloten vanaf dinsdag 25 december tot en met dinsdag 1 januari.

Klik hier voor de belangrijke mededeling over vergoedingen 2019.

  • HOME
  • Klacht en compliment

Klacht en compliment

GGZ Centrum Wageningen is een kleinschalig centrum en kan daardoor goed zorg op maat aanbieden. Dat blijkt uit onderzoek onder onze clienten. 

Bent u toch niet tevreden over uw behandeling, de beschikbaarheid van onze receptie of heeft u een andere klacht of opmerking, geef dit dan aan ons door. Wij kijken samen naar een passende oplossing. Als u een compliment heeft, horen we dit natuurlijk ook graag.

Klachtenfunctionaris

U kunt uw klacht of compliment bespreken met een van onze medewerkers. Als dit niet mogelijk is, kunt u bij onze klachtenfunctionaris terecht. De klachtenfunctionaris is een onafhankelijke partij die bemiddelt tussen u en de medewerker of medewerkers van GGZ Centrum Wageningen. Samen wordt gezocht naar een oplossing voor het probleem.

U dient de klacht bij de klachtenfunctionaris schriftelijk in. Gebruik daarvoor onderstaand formulier. U kunt ook zelf een brief schrijven. Heeft de klachtenfunctionaris uw klacht ontvangen, dan zal hij dat u laten weten. De klachtenfunctionaris stelt vervolgens een onderzoek in waarbij ook advies kan worden gevraagd van een jurist en/of een psychiater. Uw klacht wordt zorgvuldig en vertrouwelijk behandeld.

Klachtenformulier